msmedia

יחסי ציבור

יחסי ציבור הוא אחד המפתחות הגדולים בהצלחת העסק. הוא הולך יחד, יד ביד עם פרסום, וניתן לראות בו את "האח המוצלח והביישן" מביניהם. יש ביניהם גם הבדלים – פרסום הוא לרוב אקט מופגן וידוע מראש, לפרק זמן מוגבל למשל בין אם זה מודעה במגזין, פרסום באתר או בפייסבוק או בשלטי חוצות. יחסי ציבור הם יותר מעין אסטרטגיה תקשורתית בבניית מערכת היחסים של העסק עם קהל היעד שלו ודבר כזה לוקח זמן, תהליך ארוך. בשנים האחרונות ישנה מגמה של עלייה בתקציבי יחסי הציבור. זה נובע מהאמונה כי הצופים התפכחו מהפרסומות.

האינטרנט מאפשר להו לייצר תהודה במהירות עצומה ובווליום גבוה. חוכמת משרד יחסי הציבור היא לזהות את האתרים הרלוונטיים ולהפיץ את החומרים המתאימים.

בואו ניפגש

דברו איתנו

אילו אתרים רלוונטיים?

התחום הזה דורש מיומנות ברורה כמו פרסום. נדרשת בראש ובראשונה מוטיבציה ונכונות לעבוד קשה וכן יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה, בחירת מילים נכונה וכריזמה.

טיפים ליצירת יחסי ציבור אפקטיביים:

כיצד מודדים הצלחת קמפיין יחסי ציבור?

דרך המדידה תלויה במטרות וישנן כמה – השפעה על המכירות, השפעה על המודעות והכרת המוצר וגם האהדה למותג. אם למשל הופיע אייטם מפרגן במקומות על החברה שלכם – האם חלה עלייה משמעותית במספר הפניות? ניתן לבדוק גם את שביעות הרצון של הלקוחות באמצעות סקרים לדוגמא. ניתן לבדוק גם את כמות הגולשים שהגיעה אלינו דרך הכתבה בה פורסם האייטם או כמות החיפושים באינטרנט. החוכמה הגדולה היא לנסות לגרום לאתר משמעותי וגדול לפרסם אפילו לינק לאתר שלכם מתוך הרחבה, גם אם כאקט ראשוני הם יתנגדו לכך.

קומוניקט מושקע יביא ליחסי ציבור מוצלחים ועל כן צריך לתכנן היטב איך לכתוב אותו. לפני שנפאר את המוצר או השירות, צריך לענות על מספר שאלות:

השירותים של "מיינסטרים מדיה"

מהמיינסטרים

הבלוג שלנו

פוסט לדוגמא

Elementor #2524

דילוג לתוכן