msmedia

פרסום בפייסבוק

בעידן הנוכחי הכוח של הרשתות החברתיות הלך וצבר תאוצה. פרסום בפייסבוק, הרשת החברתית הגדולה ביותר עם למעלה משני מיליארד משתמשים – יכול להביא לתוצאות מרחיקות לכת. הכלים של פייסבוק יאפשרו לכם להגיע אל קהלי היעד שלכם באופן היעיל, המדויק והיעיל ביותר. לכל חברה שמכבדת את עצמה ישנו דף עסקי, אולם הקמת הדף זה קל. "להיות ברשת" זה לא מספיק. החברה צריכה להשיג רווחים באמצעות הדף. על החברה ליצור תוכן מעניין ושונה שיעזור לה במשימה. חברת "מיינסטרים מדיה" תוכל לסייע לכם במשימה.

ניהול קמפיין ממומן – בפייסבוק אפשר למצוא פלטפורמה נהדרת לשיווק ופרסום משום שהיא מספקת כלים מעולים לכך. קמפיין מבוססת תוצאות יאפשר לפרסם בעלות נמוכה. כדי לא לבזבז את תקציב הפרסום במקום אחד, לחסוך לכם זמן ולעזור לכם לענות על השאלות המורכבות – מהן המטרות? מהו כלי הפרסום? פרק הזמן, קהל היעד ועוד – נעזור לכם.

בואו ניפגש

דברו איתנו

פילוח קהל היעד – פניה מדויקת וחדה לקהל היעד בפייסבוק – נעבוד בדייקנות חסרת פשרות. הפרסום יגיע רק לחבר'ה הרלוונטיים תוך יחסי עלות\תועלת משתלמים. תקבלו תמורה מלאה לתקציב הפרסום שלכם.

אופטימיזציה – באמצעות סט של בדיקות תכופות נוכל לדעת יחד איתכם עד כמה יעילים הקמפיינים ונזהה מהי נקודת התורפה. באמצעות בדיקות אלה נשפר ונחדד את המסרים, הנראות ושיטת הפרסום. אנחנו שומרים הסף שלכם.

ניהול תוכן וקופירייטינג – זה הרבה יותר מבחינת מילים נכונה. אפשר לסקרן ולהוסיף צבע באמצעות תמונות, סרטוני וידאו, מתן אפשרות תגובה לגולשים או סקרים. מה שכן, נדרשת היכרות מעמיקה עם הרשת החברתית ושפתה הייחודית. ב"מיינסטרים מדיה" אנו נושמים פייסבוק 24-7.

הצעדים לפרסום בפייסבוק:

דרך יצירתית אחרת היא מעורבות הגולשים, תוכן שכיף להיתקל בו מעבר לקבלת מידע – חידונים, משחקים, סרטונים משעשעים ותחרויות, משהו שיעלה על פניהם חיוך.

אלמנטים נוספים שכדאי לזכור:

– התזמון של הפרסום חשוב מאוד ועל כן ניתן לתזמן פוסט מראש; כמו כן, החברה חייבת לענות לתגובות על הפוסטים והשירותים שלה וכך 'לשמור על קשר', מדובר הן על התגובות החיוביות והן על הביקורות.

מהמיינסטרים

הבלוג שלנו

פוסט לדוגמא

Elementor #2524

דילוג לתוכן