msmedia

קידום באינסטגרם

בשנת 2010 הושק האינסטגרם ואפשר לומר כי החיים השתנו. קידום באינסטגרם ובכלל הוא ענף חדש המתפתח בצורה מהירה. הוא שונה מהפרסום המסורתי משום שמדובר בתקשות דו כיוונית עם הלקוח, צורת ההתקשרות שונה וניתן לשנות דברים במהירות במידת הצורך. מעבר לכך, ניתן להגיע לכל העולם. לאינסטגרם מאות-מיליוני משתמשים פעילים וזו דרך אידיאלית להגיע ללקוחות, באמצעות תוכנית מסודרות לניהול החשבון. הגיל הממוצע של המשתמשים באפליקציה הוא נמוך יותר משל פייסבוק ולינקדאין וזה כלי נפלא למשיכת לקוחות צעירים. לקידום באינסטגרם יתרונות רבים.

בואו ניפגש

דברו איתנו

למה לשווק באינסטגרם:

האינסטגרם התבסס על תמונות בראש ובראשונה וחשוב להבין כי לגירוי הוויזיאולי באינסטגרם ישנה חשיבות גבוהה, על כן התמונה וההמחשבה של המוצר צריכה להיות מיטבית ולהציג את המוצר בצורה יעילה.

עוד לפני קידום, ה-א'-ב' של דף עסקי באינסטגרם הוא הנראות – שם משתמש נוח לזיכרון, תמונת פרופיל ברורה ומקצועית, סיפור על העסק וקישור לאתר. בדף האינסטגרם חייבים לתת מספר דרכים ליצירת קשר כמו טלפון ומייל, הנעת הגולשים לפעולה

רעיונות ודגשים:

המטרה המוצהרת בתור התחלה היא שהגולשים ימשיכו לעקוב אחרי הדף, ולאט לאט יבינו מדוע הם זקוקים לשירותים והמוצרים שלכם. על כן על הפוסטים להיות מגוונים ואף מצחיקים. אם פוסט עם רעיון מסוים עבד היטב – אפשר גם למחזר מדי פעם.

מדידת קמפיינים:

קידום ממומן באינסטגרם ייעשה באמצעות הביזנס מסנג'ר בפייסבוק אליו נוסיף את חשבון האינסטגרם. ניתן לראות את הסטטיסטיקה למודעות שיצרנו – המקומות בהם צפו בתוכן, דמוגרפיה, עלות מול תועלת (עלות לליד, עלות לצפייה והלאה) וניתן להסיק מכך לא מעט לקחים – אפשר ללמוד האם עדיף לפרסם לנשים או לגברים, איזה גילאים צפו יותר בפוסטים שלנו ועוד. חברת "מיינסטרים מדיה" תשמח לנהל את החשבון שלכם על הצד הטוב ביותר תוך שימוש בכל הטרנדים העכשויים.  מנהל החברה, ארד שופן, עתיר ניסיון כמנהל הדיגיטל של אתר וערוץ ספורט1 בכל הפלטפורמות.

מהמיינסטרים

הבלוג שלנו

פוסט לדוגמא

Elementor #2524

דילוג לתוכן