msmedia

קריאייטיב

קרייאיטיב הוא הדרך היצירתית של החברה או העסק בהעברת השיווק הפרסומי שלה כדי לייצר חשיפה, תודעה, בידול ושכנוע, זה נעשה תוך שילוב של שלושה רבדים שונים – עיצוב, מסר טקסטואלי וסאונד. הדגש הוא על בולטות ורלוונטיות. אנשי קריאטיב טובים בונים מותגים מנצחים. קרייאיטיב הוא זה המבדיל מן המתחרים ועוזר בהעברת המסר לקהל הלקוחות שלכם. המסר חייב לעורר רגש.

קריאייטיב משמש ככלי חשוב להגדלת מכירות. בעידן הנוכחי בו הטכנולוגיה מאוד מפותחת, הצרכים יכולים לבצע רכישות אונליין באינטרנט מבלי לצאת מהבית. בפני החברה עומדת אפשרות למכור את מוצריה בצורה כזו מבלי לפגוש את הלקוח. על בעל העסק להצליח "לקנות" את אמון הלקוח ולגרום לו לרכוש את המוצר. מדובר בתהליך ועבודה מאחורי הקלעים של משרד הפרסום כדי למשוך את העין של הלקוח, לתת לו ערך מוסף ולגרום לו להתעניין במוצר. כשאנחנו צופים בפרסומות שנשארת בתודעה שלנו – אפשר לומר נעשתה עבודה קריאטיבית טובה. מוצר מעולה או שירות מצוין זה לא מספיק כדי לגרום לצרכן לקנות. על החברה למשוך את תשומת הלב באמצעות הצגת המוצר בדרך מקורית ומעניינת, בתזמון הנכון, ליצור עניין ולתת לו ערך מוסף.

בואו ניפגש

דברו איתנו

יש לחשוב היטב על התזמון וסוג המדיה המתאים ביותר לקהל היעד שדרכו המסר יועבר בצורה הכי אפקטיבית ונכונה. גם לביטוי או המילים והצורה הוויזואלית ישנה משמעות גדולה. עלינו להיות יצירתיים מהמתחרים.

המטרה היא לבלוט על פניי המתחרים בעולם המוצף בשפע של מוצרים ומותגים ולהישאר תמיד למעלה. הדבר ישתלם בסופו של דבר גם אם העלות הכלכלית גדולה. כאשר פרסומת טובה, היא לא רק נצפית, אלא נכנסת לתודעה ומלווה אותנו במהלך היו. כלי קרייאטיב איכותי הוא מעין "קרצייה" הנדבקת לגוף ונשארת שם גם אם לא רצינו.

חמש המדרגות בדרך לקריאייטיב מוצלח:

על הפרסומת למשל להיות כמו אהבה ממבט ראשון, שתגרום לקהל לפתח רגש מיד. לא יהיה צורך בלהסביר אותה למשל. היא צריכה להיות מאוד מדויקת, מצחיקה, חכמה, מרעננת ומרשימה. את הגימיק – מעשה רמייה או הטעייה – יש לבצע בעירבון מוגבל. 

לאחר שהבנו מהן המילים הנכונות, צריך להכניס צבע וצורה לביטוי הזה. על אף הטכנולוגיה המתקדמת ושוברת שיאים אפילו, קרייאיטיב טוב הוא בעיקר יצירתיות (בערך 80%) לעומת 20% טכנולוגיה.

חשוב לציין כי איש קרייאיטיב טוב יודע שהאתמול כבר נגמר, קמפיין מתחיל ונגמר על המדף. עליו להיות מוכן עם פיתרון מתאים בכל רגע ולהתחדש מעת לעת. מה שטוב לחודש שעבר אינו רלוונטי. בחברת "מיינסטרים מדיה" נציג עבורכם תהליך מקצועי וברור, חד ולא מסורבל, דרך יצירתית, במחיר הוגן ועם תוצאות מהירות.

מהמיינסטרים

הבלוג שלנו

פוסט לדוגמא

Elementor #2524

דילוג לתוכן