msmedia

שלטי חוצות

אנו נמצאים בעידן של התחדשות בלתי פוסקת. כ-70% מתושבי המדינה חיים בסביבה  עירונית ונמצאים זמן רב מחוץ לבית והם שמים לב לשינויים שבסביבה הפיזיתצ. זה זמן רב ששלטי חוצות הפכו לחלק מהנוף האורבני ולדרכם של המותגים הגדולים ביותר למשוך תשומת לב ולהתנהל בשוק הפרסום המודרני. בין אם מדובר בשלטי ענק המכסים את הבניינים הגדולים בישראל ומודעות פרסומיות המגיעות למאות-אלפי לקוחות מדי יום ובין אם מדובר במשהו צנוע יותר. שלטי חוצות יעניקו למותג שלכם יתרון שיווקי אדיר על פני המתחרים. למען האמת קשה לחשוב על עסק שמכבד את עצמו ואין לו שלט. זו פלטפורמת פרסום עוצמתית ובולטת כשהמטרה היא ליצור שלט שלא ישאיר אף עובר אורח אדיש לגביו, להשאיר חותם ולהבהיר הצהרה.

בואו ניפגש

דברו איתנו

החשיבות של השילוט היא עצומה – היא ממקדת, ברורה לעין, מדייקת את המצב. שילוט נותן שקט וכיוון, חוסך בזמן ועוזר ללקוחות להגיע למקום במינימום מאמץ. השילוט המרכזי לבניין הוא החשוב ביותר.

שלטים מוארים מצויים בכל רחוב. ישנם שלטים בתלת מימד המעניקים חוויה ייחודית, שלטי לד שכוללים טכנולוגיה ייחודית עם מראה בולט וחדשני, נוריות חזקות וחיסכון באנרגיה מבלי לפגוע בתאורה. עוד אפשרויות הם שלטי זכוכית.

החברה שלנו בעלת מגוון פתרונות יצירתיים על מנת ליצור חשיפה ומיתוג הן על ידי חבילות פרסום לקמפיינים וגם במידת הצורך לשלטים בודדים, ייחודיים לתקופה ארוכה שמטרתם היא גם לפרסם וגם לשמש להכוונה.

פרסום חוצות הוא לא עוד שלט על הדרך. לא ניתן לכבות אותו, לשנות את פרק הזמן שלו קדימה או אחורה, לזפזפ לערוץ אחר. המסר עובר אל האנשים בעל כורחם, בין אם הוא הולך ברגל, ממתין לאוטובוס או נוסע. זה לא מסתכם כך. מחקרים אף מראים כי במונחים של אחוז חשיפה למותג, פרסום באמצעות שלטי חוצות יעיל משמעותית מאשר פרסום מסורתי בטלוויזיה ואפילו באינטרנט. פרסום חוצות הוא אמצעי המדיה היחיד שנספר כחשיפה מיד כשהעיניים פוגשות את הפרסום, ולא לאחר כמה שניות של צפייה, או האזנה. זה או שנחשפת לפרסום החוצות או שלא. 

בחודש יוני האחרון, לדוגמא, החלו חברות הייטק שונות שזקוקות לעובדים כמו לאוויר לנשימה – לנסות לגייס אנשים באמצעות שלטי חוצות. לבסוף, השלטים מעבירים גם מסר של איזה ארגון מדובר, איך החברה חושבת ומה הכוח שלה

בנקודות:

מהמיינסטרים

הבלוג שלנו

פוסט לדוגמא

Elementor #2524

דילוג לתוכן