msmedia

שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי היא הדרך להגיע לקהל היעד של החברה שלכם בצורה מדויקת ובזמן הנכון בכל דרך אפשרית באינטרנט – באמצעות קידום אורגני בגוגל, פרסום בגוגל, דרך פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם, רימרקטינג, ניוזלטרים ועוד. שיווק דיגיטלי הוא חובה גם לעסקים קטנים בהתאם לתקציבם. כיום שיווק באינטרנט נחשב ללא ספק לאפיק השיווק המוביל לכל עסק שהוא. המטרה היא לנהל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית חכמה ואפקטיבית עם תקציב שהוגדר מראש ודרך עבודה קשה והתמדה להגיע לקהל יעד כמה שיותר ממוקד ורלוונטי עבור העסק שלך, הכי מהר שאפשר ובהוצאות מינימליות.

בואו ניפגש

דברו איתנו

אפיקי השיווק הדיגיטלי המומלצים:

  1. קידום אתרים אורגני – יותר מ-90% מהגולשים שאפשר להגדירם גם כלקוחות – משתמשים במנוע החיפוש של גוגל כדי להשיג את מבוקשם ומעט מאוד (כ-5%) ממשיכים לעמוד השני.
  2. פרסום בגוגל דרך Ads: מדובר בפרסום נוח, יעיל, מהיר וממוקד להפליא לפי שיטת תמחור PPC – Pay Per Click. לפי שיטה זו החברה תשלם לפי מספר הקליקים שהגיעו מהמודעה.
  3. ניהול עמוד עסקי בפייסבוק – לכל חברה שמכבדת את עצמה יש דף פייסבוק שמתעדכן לעתים תכופות ובשלל הדרכים –
    תמונה, סרטון, מלל קצר ועוד.
  4. מנהל המודעות של פייסבוק – כלי הפרסום הדיגיטלי הפופולארי ביותר בעולם היום, ככל הנראה. פלטפורמת השיווק של פייסבוק מציעה כלים אדירים לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים למצוא את הלקוחות שלהם ולהשיג את יעדי הקמפיין בתקציבים סבירים. 
  5. אינסטגרם – זרוע דיגיטלית נוספת בפלטפורמה הענקית של פייסבוק. הפרסום באינסטגרם הוא ממוקד יותר לקהל צעיר אך פונה לחלקים רבים באוכלוסייה, ויכול לספק תוצאות אדירות בתקציבים נמוכים.
  6. TikTok – הרשת החברתית הסינית שפרצה לחיינו בסערה ונמצאת על מכשיר הטלפון של כל נער ונערה, מתבססת אט אט כאחד מכלי הפרסום החזקים והמובילים בעולם לכל סוגי העסקים.
  7. פרסום באתרי אינטרנט שונים – מ-N12 ועד לגלובס, כיום לכל עסק יש אפשרות לפרסם באתרים הגדולים בישראל וגם בעולם.
  8. פרסום ב-YOUTUBE – סרטונים ביוטיוב כבר הפכו עסקים רבים מאנונימיים לתופעה ויראלית בן לילה. מדובר בכלי פרסום חזק מבית גוגל, שמשמש בעיקר לפרסום תודעתי ומיתוגי מאשר להמרות. 
  9. תוכן שיווקי – בבלוגים או באתרי חדשות שונים, תוכן שיווקי ומעניין עשוי לספק תוצאות מפתיעות עבור עסקים בתחומים מסוימים. 
  10. ניוזלטר – בהודעות מייל או ב-SMS, הודעות ממוקדות היישר למכשיר הנייד או לתיבת הדואר של מאגרי המידע שלכם מביאים תוצאות מרשימות לעיתים קרובות, בעיקר בקידום מבצעים והטבות מיוחדות לקהל לקוחות.

יתרונות השיווק הדיגיטלי

  1. ראשית, מעבר לכך שלרשת יש כוח עצום – הכל מדיד באינטרנט וניתן לדעת כל נתון מספרי. בקידום אורגני נדע כמה חיפשו את הביטוי הספציפי במשך חודש, המיקום שלו בגוגל. דרך שליחת דיוור נדע כמה אנשים קיבלו דיוור, כמה פתחו את המייל וכמה לחצו על הקישור. דרך קידום ממומן בגוגל אדס נדע כמה משלמים על כל ביטוי שאנו מתחרים עליו בקמפיין.
  2. מדובר בחיסכון משמעותי בעלויות דרך ניהול טוב של התקציב לכל אפיק שהכי ריווחי בכל רגע.
  3. האינטרנט זמין לכולם כל הזמן ולכן קהל היעד יוכל להיחשף למותג 7\24.
  4. היכולת להגיע לכל מקום בעולם ובכל רגע נתון עם המסר השיווקי שלנו.

כיצד לבנות תוכנית שיווק דיגיטלית מנצחת?

  1. הכרת קהל היעד שלכם – ליצור 'USER PERSONA'. מה הלקוח אוהב? מהו מצבו הכלכלי? ואיפה הוא נמצא? כל האמצעים כשרים במטרה לענות על השאלה – מי הקהל שלכם?
  2. להחליט איזה אפיקי שיווק רלוונטיים – מבין כל האפשרויות ובהתאם לתקציב, צריך לדעת לבחור נכון היכן לשווק.
  3. תקציב חודשי/שנתי – מתוך תקציב זה ניתן יהיה לגזור את סכום הכסף שאפשר להפנות לשיווק דיגיטלי, וכיצד לנתב אותו בצורה הטובה ביותר.
  4. קריאייטיב – מדובר בעניין חשוב מאוד. התוכן שניצור יהיה חייב למשוך את העין ולהיות שונה מהמתחרים, תוך שמירה על ערכי המותג כמובן.
  5. נכסים דיגיטליים – בין אם זה אתר תדמית, דף נחיתה, או רק דף פייסבוק, את סך כל התנועה נרצה לנתב אל אחד מהנכסים הדיגיטליים של העסק, בו נוכל לאסוף פרטים, לבצע רכישות או לקבל שיחות טלפון ישירות מהלקוח.
  6. הגדרת יעדים – רק אם נקבע מטרות באופן ברור נוכל לדעת אם הצלחנו או לא. על היעדים להיות חודשיים, רבעוניים ושנתיים. רצוי לכוון גבוה ולא לפחות. עם עבודה קשה ומקצועית – הכל אפשרי.

למה לבחור במיינסטרים מדיה?

מהמיינסטרים

הבלוג שלנו

פוסט לדוגמא

Elementor #2524

דילוג לתוכן